Personalizowane wiadomości ze świata medycyny i rynku ochrony zdrowia

„Puls Medycyny” w wersji cyfrowej

na komputerze

laptop

e.pulsmedycyny.pl

na urządzeniu mobilnym

tablet
smartphone
Puls Medycyny

Pobierz ZA DARMO aplikację:

Czym jest aplikacja Pulsu Medycyny?
ePM to aplikacja z wiadomościami ze świata medycyny i rynku ochrony zdrowia, skrojona na miarę i dopasowana do Twoich potrzeb. Dzięki możliwości personalizacji (wybór tematów, specjalizacji itp.) możesz zaprojektować swoją własną, idealną gazetę, która żyje 24 godziny na dobę. Zawiera: 
  • Informacje o bieżących wydarzeniach na rynku ochrony zdrowia
  • Sprawozdania z najważniejszych kongresów medycznych
  • Artykuły poświęcone nowym osiągnięciom w medycynie, wynikom badań, najnowszym terapiom
  • Treści aktualizowane na bieżąco przez dziennikarzy „Pulsu Medycyny”
  • Dzięki nowym funkcjonalnościom szybko dotrzesz do pogłębionych informacji o danym problemie, specjalności czy wydarzeniu
Czy aplikacja jest płatna?
Aplikacja jest darmowa, ale oprócz treści otwartych, dostępnych dla wszystkich użytkowników, zawiera również treści zamknięte PREMIUM, do których dostęp mają prenumeratorzy papierowego lub cyfrowego wydania „Pulsu Medycyny”
Dlaczego przy niektórych artykułach pojawia się symbol kłódki i nie mogę ich przeczytać?
Symbol zamkniętej kłódki oznacza, że tekst należy do kategorii PREMIUM i dostęp do niego mają prenumeratorzy papierowego lub cyfrowego wydania „Pulsu Medycyny”. Prenumeratorzy mają dostęp do wszystkich tekstów z drukowanego wydania „Pulsu Medycyny” oraz szeregu unikatowych artykułów – niedostępnych w wydaniu drukowanym ani na portalu pulsmedycyny.pl, tworzonych wyłącznie na potrzeby wydania cyfrowego. Zalogowani prenumeratorzy „Pulsu Medycyny” przy treściach PREMIUM widzą symbol otwartej kłódki.
Kupiłem prenumeratę „Pulsu Medycyny”. Jak mogę zalogować się do wersji PREMIUM aby mieć dostęp do wszystkich treści aplikacji?
Kliknij napis KONTO w menu i wpisz mail i hasło, którego używałeś podczas zakupów na stronie sklep.pb.pl / profil.pb.pl.
Mam konto na stronie profil.pb.pl, ale zapomniałem hasła i loginu?
Kliknij TUTAJ.
Nie masz jeszcze konta? Załóż na stronie https://e.pulsmedycyny.pl
Jestem prenumeratorem papierowego wydania „Pulsu Medycyny”. Czy to uprawnia mnie do dostępu do rozszerzonych, zamkniętych treści aplikacji?
Tak, prenumeratorzy papierowego wydania dwutygodnika „Puls Medycyny” mają zapewniony dostęp do wszystkich treści cyfrowych aplikacji ePM. Jeżeli jesteś prenumeratorem „Pulsu Medycyny”, a nie wiesz jak uzyskać dostęp do treści PREMIUM w aplikacji – skontaktuj się z nami: prenumerata@pulsmedycyny.pl, tel. 22 333 9773
Na Państwa stronie można kupić dostęp do wydania cyfrowego „Pulsu Medycyny” dla lekarzy i dla nie-lekarzy. Czym różnią się od siebie te wersje?
Artykuł 57. ustawy „Prawo farmaceutyczne” z 6 września 2001 r. zabrania kierowania do publicznej wiadomości reklamy dotyczącej produktów leczniczych wydawanych wyłącznie na podstawie recepty, zawierających środki odurzające i substancje psychotropowe, umieszczonych na wykazach leków refundowanych oraz dopuszczonych do wydawania bez recept o nazwie identycznej z umieszczonych na wykazach leków refundowanych. Reklama produktu leczniczego zgodnie z polskim prawem może być kierowana wyłącznie do osób uprawnionych do wystawiania recept lub farmaceutów – w związku z tym aplikacja dla nie-lekarzy nie zawiera reklam leków Rx.
Jak zaktualizować aplikację?
Dostępność nowych wersji aplikacji możesz sprawdzić w sekcji „Moje aplikacje” Google Play. Pozycje, dla których dostępne są nowe wersje, będą oznaczone tekstem „Aktualizacja dostępna”. Możesz też wybrać aplikacje, które mają być aktualizowane automatycznie. W tym celu przejdź na stronę szczegółów aplikacji w Google Play na urządzeniu i zaznacz pole wyboru „Automatyczne aktualizowanie”.
Czy do czytania aplikacji Pulsu Medycyny na urządzeniu mobilnym potrzebne jest połączenie z internetem?
Dostęp do internetu jest konieczny tylko podczas pobierania aplikacji ze sklepu Google Store i aktualizacji treści. Podczas czytania nie jest potrzebne połączenie z internetem, wyłączając treści, do których prowadzą linki znajdujące się w artykułach, kursy notowań, oraz wykresy aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Dlaczego aplikacja nie działa mi prawidłowo?
Być może jest to spowodowane faktem, że Twoje urządzenie mobilne nie spełnia minimalnych wymogów. Aplikacja działa na markowych urządzeniach z systemem Android 2.3 i wyższym. Pełną listę zalecanych urządzeń znajdziesz na stronie naszej aplikacji w Google Play.
Gdzie można zgłosić problemy związane z działaniem aplikacji lub pobieraniem wydań?
Pytania dotyczące aplikacji i problemy z jej działaniem prosimy zgłaszać na adres net@pulsmedycyny.pl